Sunday, July 27, 2008

OPERASI MEMALUKAN DIRI!

Aku dah cakap, aku taknak ditemubual! Aku taknak kuar kat tv! Banyak kali aku cakap! Mulanya diorang cakap ok… Tapi bila hari jadi, aku dipaksa jugak! Penting sangat ke aku ni???

Pagi tadi, aku telah menjayakan satu operasi untuk memalukan diri aku sendiri… Aku ditemubual untuk rancangan Selamat Pagi Malaysia berkenaan projek telemovie pertama aku…

Aku dah cakap, aku tak boleh bercakap dalam rancangan macam tu… Aku siap pakai selekeh ke RTM dengan niat nak hantar Azhar dan Tomok untuk temubual tu.. Tapi, bila sampai kat RTM, aku dipaksa jugak untuk ditemubual! Kononnya aku kena ganti pengarah @ Epul yang awal-awal dah melarikan diri! Pandai Epul ek melarikan diri…

Dah la kepala aku tengah berat giler sekarang ni… Nak berfikir pun susah… Tambah lagi beban ni… malam tadi dah la aku tidur sejam jer… (Ya Allah ya Tuhanku, kenapa la aku masih tak boleh tidur???)

Ingatkan pakaian selekeh aku boleh jadi alasan untuk tak boleh on-air… Tapi, aku kena pulak pakai pakaian yang disediakan oleh Jabatan Busana RTM. Dengan mekap pulak tu.. Serius, aku tak selesa!! Ini bukan aku!!!

So, terpaksa la aku membodohkan diri ditemubual dengan menjawab tapi kepala melayang ke tempat lain… Ramai la pulak kawan-kawan aku yang tengok RTM pagi tu… Aduh!!!

Akhirnya, operasi memalukan diri sendiri berjaya dilaksanakan dengan jayanya… Syabas buat Azmir yang telah memalukan dirinya di depan seluruh rakyat Malaysia.!

No comments: