Wednesday, July 9, 2008

BANGANG EPISOD DUA

Semalam aku menambah koleksi bangang aku. Nak tukar tali jam, aku masuk kedai cermin mata! Nasib baik tak cakap lagi kat tokei kedai tu… Kalu tak, tak ke malu besar! Hahahah…

Hari ni hari ketiga semester bangang ni. Masuk kelas Jepun yang aku nyaris gagal semester lepas. Beberapa kali aku ketawa besar dek lawak-lawak budak kelas aku!!! Terima kasih la budak2 kelas aku yang gila2 terutama Daus yang mampu buat aku tergelak… (walaupun kadang2 tu gelak tak ikhlas.. hehehe… sori..)

Lepas kelas, pergi bank uruskan akaun sambil beberapa kawan aku ikut nak bukak akaun Maybank. Lepas tu, Arie belanja makan kat McD sebab dia baru bank in payment job dia masa cuti aritu…Alhamdulillah… Kenyang jugak aku… Semalam seharian aku tak makan apa-apa selain roti sardin yang aku beli kat kandang… Lapar tu memang lapar tapi… Susah nak cakap la kalau dah rasa bangang tu, nak buat apa pun tak jadi.

Berat giler kepala aku! Dah 3 hari asyik terjaga dari tidur.. Tidur awal.. Tapi sejam sekali terjaga… Dah tejaga susah giler pulak nak tidur… Aduh… Berapa kali rasa nak pitam…

Beberapa hari ni, aku keluar rumah seawal pukul tujuh lebih pagi… Nak duduk rumah pun buat apa sebab dah tak boleh tidur…So, habiskan masa dengan sarapan kat kedai ibu, baca surat khabar & lepak menunggu kelas pukul 9.30 pagi… Kalau la emak aku tahu aku bangun awal pagi macam ni, mesti dia seronok giler… Hahaha!…. So, kalau emak nak suruh bangun awal, bagi la rasa bangang sikit… Hahaha..

Tapi bangang tetap bangang… Aduh, kenapa la ko ni Azmir…



p/s : Aku penat sangat menanggung rasa bangang ni… Serius.. Sangat penat.. Tak larat dah ni… Tapi aku tak boleh nak buang…Sebab kepala aku ni bodoh sangat kot.. Tolong aku! Aku taktau nak marah siapa… So, aku marah diri aku sendiri la… Sampaikan diri aku sendiri dah penat dan tak larat nak marah2 kat aku!!! Aku dah tak larat, tak bermaya…. Bangang!!

1 comment:

aRmaDa UnGu said...

kes abg azmir neh mengingatkn kt pd filem cinta...
suda jadi rahim razali dah abg azmir yek...