Monday, October 27, 2008

SAYONARA TOKYO

Aku dah buat keputusan. Aku batalkan hasrat untuk ke Tokyo Disember ini... Memang sayang rasanya nak melepaskan peluang ini. Iyalah, kunjungan aku ke Tokyo itu akan ditanggung sepenuhnya oleh sebuah syarikat penerbit. Bulan Disember juga adalah musim winter di Tokyo. Teringin jugak rasanya aku nak merasa bermain salji (macam winter sonata)... Tapi, aku harus kuat dengan keputusan aku ini.

Ada tanggungjawab yang harus aku selesaikan di sini terlebih dahulu. Tanggungjawab untuk menunaikan janji aku kepada diri aku sendiri... Aku dah janji pada diri aku.. Dan bukankah menunaikan janji itu adalah satu tanggungjawab.. Aku dah selalu langgar janji pada orang lain, jadi setidaknya aku harus menunaikan janji pada diri aku sendiri..

Setidaknya, sehingga penghujung tahun 2009, ada tiga perkara utama yang harus aku selesaikan di sini... Tiga perkara yang aku percaya bukan sahaja akan menyenangkan hati aku tetapi juga untuk mengubah taraf hidup aku...

Kalian doakan aku ya... InsyaAllah... =)

No comments: