Saturday, January 17, 2009

Pra-Pelancaran: PROJEK BUNGA

Mulai hari ini, secara tak rasminya aku melancar projek aku, yang diberi nama sementara sebagai Projek Bunga....

Kenapa `Bunga`? Sebab ia sebuah projek melibatkan wanita.... Sebuah projek melibatkan wanita di 3 buah negara... 7 orang wanita di 3 buah negara... Malaysia, Singapura, Indonesia...

Kenapa tujuh wanita? Sebab angka tujuh itu angka yang sempurna... Tujuh petala langit, tujuh petala bumi, tujuh warna pelangi....

Projek apa? Rahsia...

Sebuah projek peribadi yang sifatnya personal, tapi dalam masa yang sama bersifat universal dan sejagat... Boleh dirasai dan dikongsi bersama....

Nantikan ya... Dan sekali lagi, aku ulangi ayat yang biasa aku sebut: Doakan aku ya...

3 comments:

mapieceofart said...

"Bungaa..."
"Bungaaa....?"
"Bungaaaaa....!"

+ selamat berbunga... amin... +

~0^_^0~

ceri masam said...

tujuh is a great number! i love 7!!

Gud luck kwn....

:)

Anonymous said...

gud luck bwt projeknya,,,

moga makin mmpererat silaturahim