Thursday, January 29, 2009

DARI BANDUNG; FROM BANDUNG WITH LOVE

Aku nasihat kepada diri aku sendiri, kalau mahu berkasih sama cewek Bandung, mesti tunggu aku kaya dulu... Kalau tidak dari mana nak cari duit bergayut malam2, tiket ulang alik KL-Bandung, etc....

Kuatkanlah hatiku ini!!!!!!! hahahahaha..... =p



p/s; "neng, gelik amat kamu.. udah ngak ketahuan gue...." =p

5 comments:

situmas chicken said...

hati2 sama cewek dari seberang. nanti kamu ngak bisa tidur malam.

Vitamin said...

wakakaka. skng kan tenet ada. apa susah.. ko tny la ashraf sinclair tu camne dia bercinta. mesti guna tenet punye..

Jaja Kadir / Coffeeholic said...

haha. rindu seh dekat azmir. kirim selendang jawa satu!

semut kecil said...

situmas;
memang dah tak tido malam dah pun... hahaha

vitamin;
tapi masalah paling utama adalah, cewek bandung tu nak ke kat aku..... hahaha

jaja kadir;
gua dah balik dah la... =(

Jaja Kadir / Coffeeholic said...

aah tak de merajuk!
hehe ok jumpe malam esok tgk razaisyam!