Saturday, January 17, 2009

DOWN GILER BABI (Babi giler pun tak down macam ni...)

Seminggu tak menulis blog... Jadi, kesempatan untuk mengadap komputer sambil buat kerja malam ni, aku nak menulis macam2... Tapi, sebaik dengar berita buruk sekejap tadi, aku jadi down giler babi... Project File filem pendek Wak Dol, Rumah Kecilku Ada Kelambu hilang dari mesin editing... Ia telah di delete... Tidak diketahui oleh siapa... =( Wak Dol down... Aku pun down...

Subtitle dalam bahasa Inggeris belum dimasukkan... Jadi, untuk menyelamatkan keadaan, terpaksa copy dari salinan DVD, dibubuh subtitle dan di burn semula.. Kualiti visual akan drop... Cuma aku harap tak drop teruk sangat...

So, aku malas nak menulis atau apa2...

3 comments:

Anonymous said...

sabar azmir...
jaja punya file pon ada orang delete.
Alhamdulillah, arul ada back up. hope sume berjalan dengan lancar. jaja doakan semuanya ok. sabar k...
hurm...

Anonymous said...

nampak sgt ade yg sibuk pedajal ni..
projek baru tu kan.. takkan senang2 nak delete...teruk tul dorang ni tau...
smoga ia tetap terus dipuji dan berjaya... =)

mapieceofart said...

memang ramai sangat manusia yang idup suka berdengki ni... bukan nak support karya yg baru nak tumbuh, malah dibunuh... gila mungkin... atau ada masalah mental... tentu ada hikmah... percaya dgn karma...

0 insya Allah semuanya berjalan dgn baik dan selamat... amin.... =) +