Tuesday, March 31, 2009

PROJEK OMBAK?

Projek Bunga semakin hampir ke untuk dilancarkan... Dan rasanya ini saat yg afdal utk aku mula merancang projek baru...

Projek Ombak, aku rasa nak buat projek tu... Harapnya menjadi la sekitar pertengahan atau suku ketiga tahun ni...

Tapi aku tak berani nak beri kata putus lagi... Sebab duitnya masih belum ada di tangan aku... Mungkin aku harus kerja keras kumpul duit secepat mungkin untuk itu... Itu pun kalau Allah merestui usaha aku itu... =)

Ya, insyaAllah jika punya kekuatan dan upaya...

Utk hujung tahun ni pulak, projek yg aku propose pada pengurusan Agnes Monica di Jakarta takde perkembangan... Macam mereka tak berminat je... its ok, no prob (ayat klise aku.. haha)... So, aku perlu cari projek lain utk hujung tahun ni... Siapa ada cadangan?





p/s 1; seperti kebiasaan yg aku lakukan stiap hari, selepas keluar rumah & breakfast lebih kurang pkul 7.30 pg tadi, aku ke cc untuk buat asignment... tp, spt kebiasaannya juga, aku tak jd bt assignment dan akhirnya mengadap blog ni... hahahaha


p/s 2; seronok la tu Combi coz aku tak dapat jumpa Agnes... apsal anti sgt dia dgn Agnes??? hahaha... =p

No comments: