Friday, November 28, 2008

RASA YANG BODOH; DEPRESSION

Aduh....

Kenapa dengan aku....

Mungkin aku sudah biasa dengan kesibukan... Menyibukkan diri dan mengada2 nak sibuk... Tak ada masa untuk diri sendiri... Tak ada masa untuk berfikir yang bukan2...

Dan Allah tiba2 bagi aku demam.... Terlantar... Tak berdaya...

Dan akhirnya, dengan masa yang terlalu banyak begitu, aku mula berfikir yang bukan2...

Lalu aku sendiri yang rasa bebal.... Aku taktau apa yg aku fikir... Yang aku tau aku tension...

Demam selama seminggu yang lalu buat aku kosong... rasa bebal je.. Dah la shooting Wak Dol tak pegi...

Depression ini semakin kuat menguasai aku!!!! aku dah tak berdaya nak melawan!!!! sebab tu aku kuar rumah ni dan merayap2....

Kenapa aku depression begini teruk???? aduh.... ntah.... aku tak tahu apa2... aku tak tahu apa aku rasa....

Ni baru kat KL... Minggu depan nak balik Ipoh.... Minggu lagi satu nak ke JB... Mampus... Bak kata Wak Dol, Ipoh & JB tu bandar nostalgia...... mampus aku.... mesti depression aku lebih teruk kat sana.... Harapnya tak la... harapnya keje aku kat sana sibukkan aku nanti...

yang aku rasa sekarang, aku hanya nak kembali jadi budak sekolah menengah... banyak sangat hidup aku yg aku nak betulkan... =(

kenapa ni??? bukan ke aku manusia yang paling positif dalam hidup sebelum ni?????


p/s; yang ko tiba2 nak jadi macam Amin ni apa hal???? =p

3 comments:

Pencarian Tanpa Henti a.k.a Pen Hilang said...

Sekurang2nya dapat lihat the other side of you which you would have not discovered..semua dugaan kan? Anyway, Get well soon and hope you can gather all the energy needed for the coming weeks..
*senyum*

semut kecil said...

pencarian tanpa henti;
tq!!!!! tak apa ya, yang penting kita cari.... cari tanpa henti!!!! yargh!!!! hehehe...

julie said...

huhu azmir tu ar ko sebab ko demam la tetiba aku kene tolong jd pm utk short wak dol....Tp sbnarnyer aku mmg xtau pun post aku aper....
hehe azmir dh sihat ker...nk gi jb erk...agak2 busan aku ada kat johor cuti nie...caling2 jerk