Sunday, November 23, 2008

KOSONG

Kepala melayang, badan menggeletar kesejukan, batuk nak tercabut tekak, hingus meleleh ke bibir manis aku... Berjalan kena berpaut... Tapi sial jugak demam ni, main2... kejap ada, kejap takde.. macam chipsmore.. hahaha.... Ini dah masuk lima hari...

Baru sekejap tadi, doktor tu cucuk tangan aku & amik darah aku macam drakula.... takut suspek denggi katanya....sakit la doktor!!!! Rasa nak tinju2 je doktor tu....

Aduh, merengnya rasa... Tapi aku nak mengada kat siapa... Manjanya kalau nak mengadu kat emak... hahaha.... mengada-ngadanya kalau nak mengadu kat kawan2...

so, aku mengadu kat korang je la ek... (aku bukan tau pun sape yg baca, sapa yg tak baca blog ni... hahahaha)



Dah la, jangan dilayan sakit tu.... bye2.... aku nak siapkan beberapa lagi surat utk shooting wak dol ni.... esok dah nak shooting....!!!! Uwaaaa!!!!!

4 comments:

situmas dauz said...

Baru sekejap tadi, doktor tu cucuk tangan aku & amik darah aku macam drakula.... takut suspek denggi katanya....sakit la doktor!!!! Rasa nak tinju2 je doktor tu....

Banyak minum air sampai kembung perut tu pun xpe...

mastikus said...

jiwa kosong???
hati kosong???
minda kosong???

mari beri angka pada mereka

norfa08 said...

tak pegi pun shooting..(jahat tak aku?)

semut kecil said...

situmaz;
dah abis air tangki umah aku..

mastikus;
aku beri angka 1...

norfa08;
yes!!!! akhirnya aku berjaya buat satu keputusan yg pentingkan diri... ye la, kalu asyik nak pikir pasal org lain, mampus la... org lain tak pikir pun pasal kita... =(
apsal ko jahat plak?????