Sunday, November 9, 2008

AKU BENCI...

(post ini harus dibaca dengan poyo... tetapi ikhlas... kepoyoan yang ikhlas... ikhlas untuk menjadi poyo... dan poyo dengan penuh ikhlas... hahaha)

Kawan-kawan aku kata aku baik... (sampai sekarang aku tak dapat cari maksud baik yang sebenarnya...) mungkin yang diorang maksud aku skema kot....hahaha.. Semalam diorang ulang lagi kenyatan tu berkali-kali... tanpa diketahui apa niat sebenar mereka berkata sedemikian sama ada jujur atau saja nak perli aku sebab aku terlalu jahat... hahaha... aku tak boleh boleh baca perasaan diorang... bak kata orang, soal hati dan perasaan ni mana boleh diagak dan dikawal manusia... hahaha...

Ntah la...

Aku hanya menjadi diri aku... Takkan aku nak pergi membunuh semata-mata nak digelar budak jahat... Atau takkan aku nak pergi studi kat library semata-mata nak dipanggil budak baik.. Aku hanya menjadi diri aku.. Bertindak mengikut hati aku yang dirasakan rasional dan terbaik untuk diri aku dan orang2 disekeliling aku... Tapi tak semestinya rasional hati aku tu betul kan... aku manusia biasa la wei....

tapi, kalaulah benar apa yang dikata mereka itu, dan dengan apa yang aku lalui beberapa ketika ini, apa yang aku boleh katakan ialah....

AKU BENCI JADI BAIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!



p/s ; tak Amerika la kawan dengan budak masjid....- Budak Kelantan (hahahaha...=p)

5 comments:

Imillya Irwani said...

lu ni kdg2 sengal gak kan... ckp baik pun benci. kang klu org kata ko jahat ko tny bnda lain lak... nt mule la merepek benda lain... ish3

Atiela razmie said...

ye..azmeer ni sebenarnya bukan la baik sgt..jahat jugak~! sape kate dia baik..?? baik ke dia?? muahahhaa

mastikus said...

uisy, poyo betul!

:P

semut kecil said...

imillya irwani;
tapi sebab dikata baik la aku selalu... hahaha.... takde apa la... peace... its ok, bak kata en norman, hidup ini memang problematik... hahahah

atiela razmie;
yes... tq ila... akhirnya ada juga orang kata aku jahat... hahahah

mastikus;
aku dah temui satu teori hidup yang dah ramai percaya dan dah ramai yang lakukannya; kalu nak berjaya dalam hidup, kena poyo... hahaha

julie said...

hahah post yg poyo...baik ker azmeer...azmeer baik ker....xkisah la mir setiap org ada baik ada buruknya...mungkin org yg kata ko baik lum nampak buruk ko...tp teruskan la untuk menjadi yang terbaik... bak kata kak nurul(posmen) HEBAT!!