Sunday, June 7, 2009

1 BULAN, 6 PANTAI, 3 LAUTAN....



"Bila jiwa aku kacau, aku pergi jauh...
Mencari laut... Mencari bunyi ombak....
"
- Aku, Bunga & Bintang, 2009


Hahahaha.....


Dalam masa sebulan lebih je, tak sangka pulak, bila pikir2 balik, aku pergi ke 6 buah pantai di 3 lautan.. Dalam perjalanan ke enam buah pantai tu pulak, aku dah lalui berbelas pantai yang lain... Banyak juga ya... Dalam masa sebulan lebih je...


Kalau aku mulakan projek ombak dulu, mungkin dah jadi separuh jalan.. =(

Takpelah, mungkin aku boleh mulakan projek tu bila idea tu dah betul2 masak...
=(

Ini pantai2nya....

1) Panitai Port Dickson, Negeri Sembilan ( Selat Melaka)
2) Pantai Teluk Nipah & Pulau Giam, Pulau Pangkor (Selat Melaka)
3) Pantai Parangtritis, Yogya (Lautan Hindi)
4) Pantai Sepat, Kuantan (Laut China Selatan)
5) Pantai Balok, Kuantan (Laut China Selatan)
6) Pantai Teluk Cempedak, Kuantan (Laut China Selatan)



Sekarang ada kat JB... Ada pantai ke kat JB ni???? hahahaha.... Desaru? Selat Tebrau?


p/s; minggu ni mungkin ke Siloso Beach & Palawan Beach di Pulau Sentosa, Singapura... Walaupun pantai buatan yang takkan secantik pantai semulajadi, apa aku peduli.... Janji namanya pantai... hahahaha =p

7 comments:

situmas chicken said...

pantai dalam ko tak pergi?

Wan Chel said...

pantai...
ombak...
jiwang la ko nie...hehehe...

Zura Firdaus B. Japri said...

Kampung Pantai, Seremban x g?

Aina said...

berjalan tak bawa amoy!!!

jelez jelongos!!!

afiq said...

bes toll...

Anonymous said...

ni hospital pantai, tak nk singgah..kot2 la ader sakit hati ke, sakit tulang ker..

Anonymous said...

aku lak jeles....