Wednesday, February 4, 2009

RACAU!!!!

"Pemimpin Empayar Mogul, Shah Jahan kalah kepada Mumtaz"
"Laksamana, Hang Tuah kalah kepada Puteri Gunung Ledang"



B*bi!!!

Har** Ja**h!!!!

Pu****k!!!!!

Sial!!!!

Aku hilang diri... Hilang fokus... Apa yg aku nak sebenarnya dlm hidup ni???? =( Down lagi... Aduh, azmir ko ni takde benda lain ke nak buat selain dari down... ingat best sangat ke down ko tu...

Terasa hina giler...





p/s: Tomok, kenapa ko bgtau aku pasal tu tadi??? Aduh.... =( ko kan tau aku alergik pasal perkara tu... ko kan tau aku ni mengada-ngada tahap gaban... =(

12 comments:

Anonymous said...

ape kes ni....

mEiZ AraNda said...

ni kenapa nie???
cool laa...
tau...;)

Anonymous said...

haha...rileks r...yg ko nak menggelupur ni apehal plak..

Anonymous said...

what hapen?

Anonymous said...

azmeer gersang..
hahahaha

MeGa said...

wats up & why down bro?

one love said...

heheh chill!

lalalalalala

mastikus said...

aiyo...
faham, tapi macam tak faham pun ade

jom balik kuala!

Zura Firdaus B. Japri said...

apahal ngko? dah lama x kena maki?!! Babi

Anonymous said...

azmir, macamana interview min td?

situmas chicken said...

waras tak ni?

Anonymous said...

hahaha..aku suke komen zura firdaus...