Wednesday, February 4, 2009

RACAU!!!!

"Pemimpin Empayar Mogul, Shah Jahan kalah kepada Mumtaz"
"Laksamana, Hang Tuah kalah kepada Puteri Gunung Ledang"



B*bi!!!

Har** Ja**h!!!!

Pu****k!!!!!

Sial!!!!

Aku hilang diri... Hilang fokus... Apa yg aku nak sebenarnya dlm hidup ni???? =( Down lagi... Aduh, azmir ko ni takde benda lain ke nak buat selain dari down... ingat best sangat ke down ko tu...

Terasa hina giler...





p/s: Tomok, kenapa ko bgtau aku pasal tu tadi??? Aduh.... =( ko kan tau aku alergik pasal perkara tu... ko kan tau aku ni mengada-ngada tahap gaban... =(

12 comments:

Jaja Kadir / Coffeeholic said...

ape kes ni....

mEiZ AraNda said...

ni kenapa nie???
cool laa...
tau...;)

iskandarzulkarnain said...

haha...rileks r...yg ko nak menggelupur ni apehal plak..

Just Me said...

what hapen?

Prince Nepths a.k.a Damian said...

azmeer gersang..
hahahaha

MeGa said...

wats up & why down bro?

one love said...

heheh chill!

lalalalalala

mastikus said...

aiyo...
faham, tapi macam tak faham pun ade

jom balik kuala!

Zura Firdaus B. Japri said...

apahal ngko? dah lama x kena maki?!! Babi

Coffeeholic said...

azmir, macamana interview min td?

situmas chicken said...

waras tak ni?

norfa08 said...

hahaha..aku suke komen zura firdaus...