Monday, February 9, 2009

MAKAN


Opah aku yang membesarkan aku kata badan aku dah berisi... Dia tak tahu aku sejak beberapa masa kebelakangan ini aku giler makan.. Aku pun pelik dengan tabiat aku ni..

Kalu malam tu aku dah makan nasik pukul 8pm pun, tengah malam mesti aku keluar cari makan... Kalau kat puncak, aku ke MMZ Bukit Jelutong (menu wajib roti kosong atau nasi lemak ayam).. Kalau kat KL, aku ke Restoran Jumma (menu wajib nasi kosong & ayam goreng) kat Setiawangsa.. Epul pernah naik muak makan kat restoran ni sebab aku bawak dia makan kat sini tiap-tiap hari masa shooting doku tak lama dulu... hahaha...

Aku makan 5 kali sehari... Bermula breakfast, makan tengah hari, minum petang, makan malam dan makan tengah malam... Jijan pun geleng kepala tengok selera aku ni... Taktau la ni aku yang makan atau setan yang tumpang makan!!! hahaha...




p/s; bukan setan tu aku jugak ke.... ye la, mungkin aku harus belajar jadi macam iblis yang rajin berdiet sekarang ni... =(

4 comments:

one love said...

heheheh!
makan tu best! saya suka makan gak :)

ada org kata saya membela sebab tgk keghairahan saya makan...
walhal, dah lapor, memanglah jadi ghairah! hahaha

MeGa said...

bagus lar ade selera. kang tade selera, kudut aje cam org saket teruk lak...
:)

Coffeeholic said...

thanks azmir. utk tadi=)

semut kecil said...

one love;
teruskan makan... kerana kamu tak akan gemuk... hahaha...

mega;
betul jugak...=p

coffeeholic;
welcome... =)