Saturday, February 28, 2009

DARI SINGAPURA (Semalam Di Dunlop Street)

Dua orang gadis yang akan aku temui esok menjadi lambang bahawa Melayu tak pernah mati di Singapura... =) Dan pertemuan juga berlangsung dengan di lokasi penuh simbolik iaitu di Taman Warisan Melayu Kampung Gelam, iaitu bekas tapak Istana Kesultanan Melayu Kampung Gelam, satu-satunya kesultanan Melayu di Singapura yang kekal hingga hari ini meskipun telah diusir secara terhormat dari istana tersebut...

Tapi, fikiran aku kini tak tenang... Doakan aku... Aku perlukan doa kalian... =(




p/s; Satu lagi masalah muncul... balik ke hostel di Dunlop Street kejap ni tadi, aku kira-kira duit... macam aku tak boleh berada di sini sampai Isnin... Tak cukup duit... Tapi, apapun aku harus selesaikan tugas dan tanggungjawab aku di sini dahulu!!!! Aduh, aku nak makan apa ni... nasib baik ada bekal maggi... macam kena balik KL malam esok jugak jer.... =(

4 comments:

Coffeeholic said...

tula sape suruh tak ajak jaja lagi...
boleh gak belanje2
haha!

reidaa said...

tak pe lain kali leh g lg jln puas2 masa tu. sebagai saudara seislam sye akan doakan selalu

iskandarzulkarnain said...

huyoo..bagpackers lu brader..caiyok...

semut kecil said...

coffeeholic;
hahaha...

reidaa;
tq!

iskandarzulkarnain;
steady sikit.... hahaha... aku nak backpack keliling dunia bukan sebab apa... sebab aku rasa aku ni tak cukup bakat la nak jadi filmmaker or aktivis seni macam ko!!!! hahahaha... ternak lintah boleh la kot... hahahah!!! =p