Thursday, August 7, 2008

EMAK AKU MASUK HOSPITAL!!!



Aduh… Emak aku masuk hospital… Ada masalah pada matanya… Dia masuk wad hari Rabu pagi… Tapi aku baru tahu malam harinya… Emak bapak aku kata, taknak bagitahu pada anak-anak… Risau kalau kerja anak-anak terganggu…
Bila aku telefon, dia cuba berlagak tenang... Tapi aku tahu dia tengah sangat risau...

Aduh…. Aku ni anak derhaka ke??? Terlalu asyik dengan hidup sendiri sampai lupa pada emak bapak di kampung…. Rasa bersalahnya aku!!!!

Bila la aku boleh balik jengok dia… Kerja aku berlambak kena diselesaikan…. Untuk kertas kerja saja ada lebih kurang lima yang tertanguh.. Kertas kerja projek pertama Kristal Creative Publishing, kertas kerja kerja kerjasama program kerjasama pintar HezComm & Gabem (Gagasan Badan Ekonomi Melayu), kertas kerja Creative Study, dan beberapa lagi…

Sepatutnya, sejak sebulan lalu, banyak yang dah boleh selesai… Tapi siapa suruh tak fokus buat kerja… Padan muka!!!

Aduh, hujung minggu depan aku kena terlibat program alumni UiTM pulak… Bila masa nak balik… Aduh!!!! Derhakanya aku!!!!

No comments: