Saturday, December 5, 2009

YAYASAN SINEMA MALAYSIA

Salam...

Sekian lama menyulam rindu, aku kembali... huhuhu...

Aku sentiasa percaya bahawa seni itu untuk masyarakat... Filem tiada maknanya jika ia tak memberi... Tak memberi sesuatu kepada masyarakat.... Memberi inspirasi.. Memberi pengajaran (dalam pelbagai pendekatan).. Memberi rasa... Memberi emosi.. Memberi jiwa.. Juga memberi kerja.. Memberi wang (tak boleh nafikan)... Huhuhu... Memberi makna kepada hidup... Memanusiakan manusia..

Filem & komuniti... Itu yang aku percaya.... Dan aku cuba mencari satu platform yang sesuai untuk melunaskannya... Mengikut kefahaman dan pengertian aku tanpa diskriminasi..

Dan aku harap ini adalah ruang dang peluangnya..


InsyaAllah... Amin.... Doakan aku.. Dan aku akan sentiasa mendoakan kalian kembali... Lewat doa dan bahasa di layar... =)

2 comments:

Anonymous said...

Amin!

Anonymous said...

goodluck azmir=)