Saturday, May 16, 2009

KERANA AKU???

Adakah semua ini terjadi kerana aku adalah aku??? kerana aku Azmir???

Kalau aku ni Tomok, Jijan, Zura atau mungkin Lipan, adakah ia tetap akan terjadi??? Adakah ia tetap akan diperlakukan kepada aku???

Entahlah.... =(




p/s; berfikir begini membuatkan aku down... rendah sgt persepsi kpd manusia yg bernama Azmir ni di mata org lain ya.... =(

5 comments:

situmas chicken said...

ko ni memang dah nazak ni...

EUGLINA said...

azmir nie knp?

apa yg nak dibnding2kan diri dgn org lain..
bla kta wat cam tu dia mrh..nie dia plak cam tu..

iskandarzulkarnain said...

ko ni dah knape?

norfa08 said...

Kenapa perkara tersebut jadi kat kau?
sebab kau Azmir...
kalau kau Jeejan..dah tentu kau ada gf nama Shitah..Kalau kau Tomok, dah tentu kau glamer sebab berlakon... =P

jadinya kau bukan seperti yang semua itu..sebab nama kau Azmir..dan sebab itu tersebut jadi pada kau...hanya pada Azharul Azmir...satu dalam dunia..! peace!

Zura Firdaus B. Japri said...

bwk2 sembahyang! sikit2 nk samakan diri sendiri dgn individu lain! kang aku maki ko kecik ati...